zaterdag 17 augustus 2013

Een verjaardagstenue uit de boekskes

Tenue's in de boekskes zien er altijd piek fijn uit, ze zitten steeds als gegoten en toveren bijna een lach op ieders (moeder en kind) gezicht.

Wel ik neem u even mee achter de schermen van Muis' verjaardagstenue, de foto's die u niet zag in mijn vorige post.

Het kind lag in bed te slapen toen ik mijn goesting en het naaigerief uithaalde. Bwa, bij Kind en gezin een gemiddelde baby dus koos ik maar voor de standaardmaat 1 jaar. Wel, onnodig te zeggen dat standaardmaten geen rekening houden met katoenen luiers ... En hoewel het bovenstuk best mooi aansluit is de jurk in kruipstand ook iets minder flatterend. Maar ach, zelfs als je net 1 jaar bent geworden ben je nog niet zo groot dat je je daar zorgen om moet maken.

Eerder gaf ik al toe de mosterd op een ander gehaald te hebben. Evan hierna verscheen er ook nog eens een give away op haar blog, en ik dacht "Hé, die wil ik!". De feestdeadline kwam echter wel heel erg snel dichtbij en winnen ben ik dan weer niet zo goed in dus waarom niet zelf de textielverf uit de kast halen samen met een oud katoenen laken en de naaimachine? Mission accomplished!

patroon: jurk - Popsicle uit 'Home made mini couture', kroon - Naar voorbeeld van "Noé & Zoé"
stof: jurk - Petit Pan Wasabi van 'Vermiljoen', kroon - bestempeld katoenen laken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten