dinsdag 16 december 2014

Over een "kakkebak" en een "k*thok"


Mijn twee lieve vrienden worden gezien de buikbaby iets minder vertroeteld dan anders. Niet enkel door verminderde energie of tijd, maar grotendeels ook door een klein beestje genaamd Toxoplasma gondii. Het bracht me tot op vandaag nog geen bezoek, wat betekend dat ik momenteel beter een beetje uitkijk met mijn poezelige vrienden. Wil het lot nu echter beslissen dat mijn poezelige vrienden door man lief niet echt als vrienden bestempeld worden (het geen ook wederzijds is). Het wekelijkse klusje dat ik er zonder morren bijneem valt hem zwaar. Zeker daar onze poezels voornamelijk op een groot terras leven en hun kattenbak weer en wind moet doorstaan, inclusief het inregenen op de korrels. Met storm en regenweer dus inderdaad geen gezellig klusje, maar hij vond een oplossing. Hun kleine gezellige konijnenhok werd vervangen door een hondenhok. Manlief deed nog even een verbouwing, maakte er een tweekamerhok van met links een knus holletje voor koude winternachten en rechts een overdekt luxetoilet dat reeds vol enthousiasme in gebruik werd genomen. Het extra werk voor mijn vrienden zorgde toch dat het hok reeds een bijnaam kreeg en ook Muts blijft volhouden dat het gaat om een "kakkebak". Nu ja, eigenlijk kunnen we haar ook geen ongelijk geven natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten