zondag 8 september 2013

Moeder dochter ontbijt

Mijn wekker sliep deze ochtend uit tot 8 uur en aangezien ik de jongens pas tegen de middag uit hun bed verwachte dacht ik dus de ideale ochtend gevonden te hebben voor een 'zondags moeder-dochter ontbijt. Ik begon met sinaasappels persen, bedacht me toen dat ik geen eitjes meer had en dat ik misschien ook best even naar de bakker ging, kwam weer thuis met eitjes en broodjes, bakte eitjes en ... perste nog meer sinaasappels want terwijl ik dit alles deed kwamen de andere huisgenoten toch in beweging en werd er vrolijk gemoffeld en geslurpt zodat ik de enigste was die nog lekker moest smikkelen toen ik eindelijk aan tafel zat. Ik liet het niet aan mijn hart komen en genoot van mijn vers geperst sapje en mijn broodje met ei. Waarna Muts om deze gezellig ochtend af te ronden nog vrolijk en minder vrolijk hobbelde in haar schommelpaard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten